اعتراف باورنکردنی هیلاری کلینتون
یادداشتهای قاصدک
اجتماعی
درباره وبلاگ


در کتابی خواندم که میزان فرزانگی و فهم و درک انسانها بر دو عامل استوار است ؛ گفتن سخنی دلنشین و پسندیده و داشتن دلی سخن پذیر. دوست عزیز به وبلاگ یادداشتهای قاصدک خوش آمدید . مطالب وبلاگ من در خصوص سایبر و امنیت رایانه , مسائل اجتماعی و مذهبی خواهد بود . سعی خواهم کرد که با بیان مطالب متنوع , وبلاگ جذابی را خدمتتان ارائه کنم . ترجمه هایی که در این وبلاگ مطالعه میکنید بیانگر دیدگاههای نویسنده وبلاگ نیست . از این که لحظات گرانبهایتان را صرف بازدید از وبلاگ من می کنید متشکرم . هرگونه استفاده از مطالب وبلاگ با ذکر منبع بلامانع است . بنا به دلایلی تصمیم گرفتم که آدرس وبلاگمو از sorushafshar.blogfa.com به آدرس جدید mydandelions.loxblog.com تغییر بدم . و از این به بعد مطالبم رو در این آدرس منتشر خواهم کرد .
آخرین مطالب
نويسندگان

کلینتون در اظهاراتی مشخص اذعان داشت: ایالات متحده آمریکا، القاعده را به عنوان یک سازمان تروریستی در اوج آغاز جنگ شوروی – افغانستان به وجود آورد و آن را تامین مالی کرد. تنها چیزی که وی به آن اشاره نکرد این است که طی سی سال گذشته، آمریکا در چه مقطع زمانی کمک های مالی خود به القاعده را جهت بی ثبات کردن کشورهای اتحاد جماهیر شوروی سابق پایان داده است.
او به صراحت فاش کرد: "جنگ جهانی علیه تروریسم، GWOT " به رهبری ایالات متحده انجام می شود اما هرگز برعلیه "القاعده" نبوده است. در این جنگ ها آمریکا از عوامل اجرایی تروریستی القاعده به عنوان سربازان پیاده استفاده کرد.
آنچه که در سخنان هیلاری کلینتون بسیار برجسته و قابل توجه می باشد این است که " اسلام سیاسی و تحمیل یک دولت اسلامی همانند آنچه که در دو کشور قطر و عربستان سعودی وجود دارد، بخش جدایی ناپذیر سیاست خارجه آمریکا می باشد. آمریکا یک دولت تروریستی است، GWOT ابزار شیطانی برای فتح جهانی می باشد. همچنین ابزاری برای بی ثبات سازی کشورهای اتحادجماهیر شوروی و تحمیل تغییر رژیم نیز می باشد."
جان کری مظنون تروریستی
جانشین هیلاری کلینتون در وزارت امورخارجه آمریکا یعنی "جان کری رابط مستقیم با جبهه النصره" است. القاعده سازمانی آشنا در سوریه می باشد که با تروریست ها ادغام شده و به توسط هم پیمانان آمریکا تامین مالی می شوند."
در طنزی تلخ گفته می شود، جان کری نه تنها در کشتارهایی که توسط جبهه النصره صورت گرفته همدست بوده بلکه او ناقض آشکار معاهده ضد تروریستی آمریکا می باشد و چنانچه مفاد معاهده مذکور درباره مقامات آمریکایی اجرا شود، جان کری یک " مظنون به تروریست" شناخته خواهد شد.
در توضیح بند بالا باید گفت: جبهه النصره در لیست سیاه سازمان های تروریستی ایالات متحده قرار گرفته اما وزیرامورخارجه این کشور – جان کری- کانال ارسال پول و سلاح به النصره می باشد.
حمایت از عوامل القاعده در نقاط مختلف جهان توسط آمریکا، شناخته شده و مستند می باشد. در این جهان وارونه، دروغ امری شایع است و بازیگران اصلی "جنگ جهانی علیه تروریسم" به نام دموکراسی همان گردانندگان مالی و تسلیحاتی سازمان های تروریستی دنیا می باشند. 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها